دکتر علی شریعتی

باید اقرار کنم یکی از کسانی که از ابتدا دل مرا روبود دکتر علی شریعتی بود. عشق اول کی زدل زایل شود او بود که دل خیلی از جوانان ۵۷ را روبود.دانشجویان روشنفکران و... در سال ۵۷ این شعاری بود که دانشجویان می دادن. الا الا چه همتی دکتر علی شریعتی جان به کفش نهاده بود آغاز بیداری ضد استعماری کجا بودیم و به کجا رسیدیم او بود که می گفت تمام بدبختی های ما از دو چیز است خواستن ها و داشتن ها او بود که می گفت: ای جوان تو می دانی و همه می دانند که زندگی از تحمیل لبخندی بر لبان من عاجز است یادش گرامی باد او کسی بود که به تنهایی در مقابل اسلامگراهای آن زمان روشنفکران غرب زده و خیلی از دوستان که نفهمیدن او چه می گفت ایستاد و سخن خود را گفت و به گفته های خود ایمان داشت. و اکنون هم هیچ کس او را خودی نمی داند مجاهدین به خاطر مخالفت او با عملیات مسلحانه ترد کردنند روحانیون به خاطر انتقاد شدید او به روحانیت کافر دانستند روشنفکران غرب زده او را یک اسلام گرای محض می دانستند و تنها جوانا ن بودند که با روح پاک او آمیختن با او زندگی کردند و مبارزه ای را شروع کردنند که پایانی ندارد او بود که تنها سلاحش یک خودکار بیک بود و چه راحت دوستانش او را فراموش کردند باز هم می گویم در علاقه خود به دکتر شریعتی هیچ ابایی ندارم او را چون جان دوست دارم . و اولین کتابم را هم به او هدیه کردم . شاد باش ای عشق خوش سودای ما
نظرات 3 + ارسال نظر
بچه های اعماق جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1383 ساعت 12:25 ق.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

اگر تنها ترین تنها ها شوم
باز هم خدا هست او یاور تمامی تنهایی های من بود

بچه های اعماق دوشنبه 1 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 08:26 ب.ظ http://www.bohtan.blogsky.com

ذوست عزیز من چرا آپ ذیت نمی کنی
من آپ کردم منتظر آپ دیت شما هم هستم تا بعد
فلا.......

[ بدون نام ] یکشنبه 21 تیر‌ماه سال 1383 ساعت 05:44 ق.ظ http://green.blogsky.com

خداوند یادش را زنده نگه دارد
شاید جزو معدود اهل تشیعی باشد که میان اهل سنت مقبول است. من هم با او زندگی کردم. با کویرش و با همه حرفهایش. غربت او هنوز هم هست. باز هم همان «روحانیت» و همان روشنفکران و باز هم تنها همان جوانان. او نخواهد مرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد