جبهه ۳

بعد از خوردن نهار و خواندن نماز با اکبر و مهدی به یک پارک رفتیم


البته هنوز لباس نظامی نپوشیده بودیم و شروع کردیم در پارک سر


به سر همدیگر گذاشتن احساس آزادی و بزرگی می کردیم .مهدی


که اهل شلوغ بازی بود شروع کرد به سوار شدن تاب و سرسره بازی


من و اکبر هم با او همراهی می کردیم و تازه داشتیم از بازی در پارک


لذت میبردیم که نگهبان پارک سر رسید و شروع کرد به فحش دادن 


و یکی از مامورین پارک هم جلوی یک ماشین گشت کمیته را گرفت و

مامورین کمیته با چهره ای خشمگین پیش ما آمدن مهدی هم شروع

کرد با مامور پارک دعوا کردن تازه می خواستن ما را ببرن که من به

اونها گفتم که ما می خواهیم به جبهه برویم و اومدیم در پارک هوایی
 
عوض کنیم و شرمنده هستیم که سوار تاب و سرسره شدیم.

و بعد هم کارت خودمان را به اونها نشان دادیم .و خلاصه نگهبان پارک

با غرغر کردن اونجا را ترک کرد. الان که یادم میاد که چرا اون روز ما

سوار تاب و سرسره شدیم

شاید به خاطره این باشه که ماهرگز سوار تاب وسرسره نشدیم و

این در ما یک عقده شده بود و زمان بچگی ما همه صرف کارهای

سیاسی شد و بازی های بچگانه را فراموش کرده بودیم الان هم

گاهی وقتها من سوار تاب میشم و اگه به جنکل بریم اولین کاری که م
 
کنم درست کردن تاب است.

خلاصه به مقر جهاد رفتیم و شام مختصری هم خوردیم و در یک

سالن بزرگ همه خوابیدیم .

خواب به چشمهای من نمی امد ولی خوب کم کم خوابم برد دم دمای

صبح بود که یکی بیدارم کرد یک از پسر عمو های پدرم بود و چند قدم

جلو تر پدرم هم بود تمام فامیل اومده بودن.



نظرات 3 + ارسال نظر
مسیح چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:33 ق.ظ http://aaddee.blogsky.com

سلام

جالب

منتظرم به جاهای هیجان انگیزترش برسه

سربلند باشی

پیرفرزانه چهارشنبه 2 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:13 ب.ظ

سلام عمو دانیال. چطوری دوست قدیمی؟
عجب ماجرایی ...

تورج جمعه 4 دی‌ماه سال 1383 ساعت 01:19 ب.ظ http://bisangar.blogsky.com

سلام عمو دانیال،
خوبی؟ من خیلی دیر به دیر میام سر میزنم ولی هر موقع میان وبلاگگردی یک سری هم به وبلاگت میزنم.
خوشحالم که دوباره خاطره نویسی رو شروع کردی. خیلی بی آلایش و از ته دل مینویسی. و ما ها رو هم یاد اون موقع ها میندازدی. با همه سختیش: ولی کودکی و بچگی و نوجونی یادش بخیر.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد