عشق بازی کار هر شیاد نیست

.
مدتی این مثنوی تاخیر شد                         مدتی بایست تا خون شیر شد
 
کمی باید صبر کنم تا ببینم در کجای این عالم هستم.

نمیتوان لاف عشق زد و نشانه های عشق را نداشت.
 

نمی دانم کارگردان عالم برایم چه نقشی را در پیش گرفته است.

بیاد این سخن دوست می افتم

بیا بیا که پشیمان شویم از این دوری           بیا به محفل شیرین ما چه می جوئی

علی تنهاست

.
علی تنهاست
این کتابی است از دکتر علی شریعتی
زمانی که نوجوان بودم علی برای من یک پهلوان بود .بعد از آشنائی با دکتر علی شریعتی فکر من در مورد علی تغییر کرد یعنی در مورد خیلی چیز ها تغییر کرد
او یک ایده ئولوگ بود.با قلمی که در اوج انقلاب راهنمای خیلی از جوانان شد .
کم کم با افراد دیگری هم آشنا شدم کسانی که در دل نسبت به علی کینه دیرینه داشتن و میگفتند که علی بود که ۷۰۰ یهودی را به دستور پیامبر گردن زد .
و او بود که در زمان خلیفه دوم با همکاری او ایران را فتح کرد.
؟؟؟؟؟
خوب ما در دنیائی زندگی می کنیم که سرمایه داری تمام ابزار های علمی سیاسی  و اقتصادی را در دست دارد.و فکر می کنم ما در زمانی زندگی می کنیم که اسلام و مسلمانان مورد حمله سرمایه داری قرار گرفته شده است.
البته من نمی خواهم از مسلمانان یک طرفه دفاع کنم. و برای همه ادیان احترام قائل هستم. ولی وقتی می بینم به سادگی دروغ هائی که به بزرگان مسلمانان نسبت می دهند برایم دشوار است که چیزی نگویم.
.
با این همه علی در میان مسلمانان هم تنهاست
علی تنهاست

عشق


چون قلم اندر نوشتن می شتافت     چون به عشق آمد قلم در خود شکافت

باید رفت به آن دور دست ها

به آن جا هائی که برای ما حکایتی دارد

به هستی به عشق

به همه تنهائی آدم

در این سفر شاید تنها باشیم ؛ تنهای تنها ؛ با خود خویشتن ؛ بدون هیچ امید

این منم

خود خویشتن

و او بود دوست

هدیه ای داشت

پذیرایش باشیم

زندگی

دوست داشتن

عشق