عشق

.
ز عشق روی تو من رو به قبله آوردم     وگر نه من از مسجد و کعبه هر دو بیزارم
نظرات 2 + ارسال نظر
کاوّّ ّ‌‌‌‌ه دوشنبه 17 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 11:04 ب.ظ

noor jan nazarat dar bare harfhaye hasan abasi dar bare ali shariati chist ....aya nazarate (hasan abasi) ra khandei !! mesalan miguyad ke emeh sezer ke morede setayesh Dr. shariati bude khudesh ye pa nukar va khademe estemare engelis bude ......... shad bashi

پیمان سه‌شنبه 25 آذر‌ماه سال 1382 ساعت 02:43 ب.ظ http://peyman59.blogsky.com

سلام
این اولین بار است که به وبلاگ شما سر میزنم. خوشحالم که با وبلاگ شما آشنا شدم.
اگر موافق باشید به هم لینک بدهیم.
موفق باشید.
(من بالا نظر دادم یادم رفت اسمم رو بنویسم. مجبور شدم دوباره اینجا نظر بدم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد