زندگی بی دوست

دوستان مدتی که ارتباط ما با هم قطع شده است.
و این شاید خوشایند نباشد ولی من سعی کردم که حداقل وبلاگ هائی که به آنها لینک دادم را ببینم.

دوستان عزیز

سفر به اعماق اینتر نت{که عشق کامپیوتر است فعلا هم اکتیو است

عادی عزیز{ظاهرا هندونه فروشی باز کرده و داره دل ما را آب می کنه

خاکستر مهربان{ که یک مقاله جالب نوشته ما را دیگران فرض کرده خوب دنیاست دیگه

روایتی از فرزندان آدم{این دوست عزیز وبلاگش را واگذار کرده

عمو رضا{که ظاهرا خطر از بیخ گوشش گذشته


یک رویا یک خواب {که زده به جاده خاکی فعلا

خودنویس {که فعلا باز نمی شه

پسران سان بویز{این دوستان جنوبی ما ظاهرا کمی بی وفا شدن فعلا که استپ کردن

جمهوری خواهی{فعلا دارن یک تشکیلات برای وبلاگ نویسان راه می ندازن کسانی که دوست دارن نام نویسی کنن

فوتبال انگلیسی{بکام برای رئال می درخشد خوب دیگه من نمی دونم علی دائی برای کی می درخشه

موشکی و نظامی{این دوست ما هم که مرگ بر اسرائیل را فراموش نکرده تا اسرائیل را خاک نکنه ول نمی کنه ضمنا هواپیمای رافایل را نشون می ده

بی سنگر{رفته بود سفر و بر گشته آخر هم به یک متلک گفته خوب دیگه

آدیاباتیک{این هم یک سیستم برای برقرای نظر خواهی گفته که خودش 2 واحد دانشگاه است خوب اونهائی که مثل من کم سواد نیستند برن راه بندازن دستش هم درد نکنه

پیر فرزانه{این پیر ما ظاهرا خبر های خوبی داره امیدوارم بگه چی شده

هفت آسمان{این دوست ما هم یک شعر انگلیسی دراه کسانی که سوادشون خوبه برن بخونن بعد هم ترجمه آون را هم برای ما بگن

ابر خاکستری بی باران{این دوست ما هم می خواد همه چیز را تجربه کنه خوب آرزو بر جوانان عیب نیست

دنیای کامپیوتر{که اون هم از یک ویروس خطر ناک نام برده و مقالات جالبی داره اما نمی دونم چرا من نمی تونم آون ها را دانلود کنم

تنها تر از همیشه{که فعلا فعال نیست تا ببینیم

کاغذ سفید{که فکر می کنم عاشق شده

کوچ ماه {که داره شعر می نویسه و از شعر خسرو خیلی خوشم اومد

.
تهرا ن تهران{که شعبده بازش جالب بود برید بخونید
پارادوکس{اون فعلا نظر خواهی را راه انداخته به برادر ما هم تیکه می ندازه



پرچین{که ما را به جائی دیگه حواله داده

ایران امروز{زده به سیاست فعلا هم با خاتمی

سرگرمی {که زده به تاریخ و ظاهرا سرگرمی داره فعال تر می کنه

پی سی{ که فعلا چیزی نمینویسه و منو هم شرمنده خودش کرده
.
نوشته های رضا ....که نمیدونم چرا باز نمی شه

دوستی مرا قبول کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد